Name day

sze, 2018/08/15 - 21:03, Mária
 

Marketingterv változtatás

Megosztás

Kedves Munkatársak
 
A Biyovis folyamatosan segíti az Üzleti Partnerek (ÜP) és a Diszkont Vásárlók (DV) munkáját, olyan támogatásokat nyújtva, amellyel stabil üzlet építhető és egyben a jövedelem is növelhető.
 

  • Megvizsgáltuk a piaci árakat
  • A piacon lévő vásárlók képességét
  • A termékpalettánkon levő termékek árait viszonyítottuk a piaci árakhoz
  • Megállapítást nyert, hogy termékeink ár és pontszám aránya megváltozott, a 3 évvel ezelőtti állapothoz képest. 30%-kal több terméket kell eladni, ugyan azon kedvezmény szint fenntartásához vagy eléréséhez

 

  • Emiatt döntöttünk a Marketingterv változtatás mellett.

 

  • 2018 június 1-től, minden kedvezmény szintre előírt minimális elvárási pont száma 30%-al csökken.
  • Csökkenek az elvárt minimum forgalmak pontszámai és ennek arányában a lefedetlen forgalom pont is.

 
http://www.biyoviskarrier.hu/sites/default/files/csatolmanyok/2018-as_uj_marketingterv_tablazat.jpg
 

  • A 2016-ban meghirdetett Marketing sikerprogram 2018 június 1-el lezárult.
  • Az Üzleti Partnerek, akik részt vettek a sikerprogramban, a 2018 június 1-től érvényben levő Marketingtervben szereplő kedvezmény szintekre kvalifikálódnak a 2018 májusi összforgalmuk alapján.
  • A Biyovis rendszerben minden regisztrált ÜP a csökkentett elvárt pontok alapján kerül, az új kedvezmény szintre a 2018 májusi összforgalmuk alapján
  • A 2018. júniusától a lábfeltételek és a kvalifikációs időszak érvényben marad az új szintlépők esetében.

 

  • Új csatlakozási feltételek:

 

  • Diszkont Partner esetében változatlan a csatlakozási feltétel!

               Minimum 25 pontértékű egyidejű termékvásárlás Fogyasztói áron, 3500 Ft regisztrációs díj megfizetése.
A szponzor 2 000 Ft regisztrációs bónuszra jogosult.

  • Üzleti Partner regisztrációja módosul!

Minimum 150 pontértékű egyidejű termékvásárlás FOGYASZTÓI áron , 11000 Ft regisztrációs díj megfizetése
A szponzor 9500 regisztrációs bónuszra jogosult és az első vásárlás árrésére (differencia 3 D3= árrés bónuszt a szponzor megkapja)

  • Diszkont vásárlóból való átminősíttetés Üzleti Partnerré már nem igényel teljesen új regisztrációt, csak a kettő regisztráció különbségének a megfizetése a feltétel.
  • 125 pontértékű egyidejű termékvásárlás Fogyasztói áron, 7500 Ft regisztrációs díj különbözet megfizetése. A szponzor 5000 Ft regisztrációs bónuszra jogosult

 

  • Mit kapunk a változtatásokkal?

Minden esetben nagyobb jövedelmet

  • Könnyebbé válik a kedvezmény szintek elérése
  • Könnyebbé válik a meglévő szintek ismétlése
  • Újra aktiválható csoportok
  • Részleges forgalom növekedés csoport szinteken

További eredményekben gazdag munkát kíván,
a Biyovis csapata